Alpha ESS inverter funksies

Hi almal. Ken iemand hier die Alpha ESS inverters. Ek sukkel bietjie met die App en die funksies.

Ek het as sub-kontrakteer die arbeid gedoen en die kontrakteur self die comissioning en software. Ek het nie veel tyd met die App spandeer nie maar het die volgende gesien.

Iets wat ek opgelet het is dat die inverter die PV afskakel sodra die las rondom 4.2kW kom en alles word dan deur die grid voorsien al skyn die son. Op die App wys PV dan 0W.

Ek kan ook nie lekker agterkom of die inverter die non essentials ook krag gee en of hy slegs die essential circuits met PV voorsien nie. Kan iemand help asb?

If I remember the Alpha ESS is a Goodwe inverter with batteries? Might have been another inverter brand as well.

The way I remember, its a Goodwe, @Deon_in_ZA can you maybe help here?

I have a Goodwe in my own home. The Alpha resembles nothing of the Goodwe if it comes to function and the App.

I did see in the Alpha booklet that there battery is compatible with Goodwe. This do let me think that the do share some family tree in there origin.

We have now noticed that the App on the phone and the portal on the PC do not agree with one another. The PC portal is giving the correct info. We are now almost certain that the App is faulty.

Will keep you posted.

Also had a look at the software, which is not the same as the Goodwe apps.

If this were mine, I would firstly check that both apps are on their latest version, before anything else. Then start checking your network, to ensure both the phone and the PC have a clear view of the inverter data and settings.

1 Like

Hi daar manne. Lyk my die probleem is vir eers opgelos. Die kontrakteur het die vervaardiger gekontak en hulle het gehelp met seker verstellings en aanpassings. Vir eers loop alles mooi.

Dankie.

1 Like